Ajuntament de
Sant Jaume dels Domenys

17-08-2011

Ple extraordinari del 17 d'agost de 2011

Potser t'agradaria compartir...


Extracte de l'acta de la sessió extraordinària del Ple del 17 d'agost de 2011



- S'aprova per unanimitat les festes locals retribuïdes i no recuperables per l’any 2012, el 25 de juliol i el 26 de juliol.



- S'aprova, per unanimitat, la modificació de l’Ordenança fiscal núm. 20 reguladora de la taxa per a la prestació del servei de menjador escolar, en els termes que figura a l’expedient que és el següent:

Article 6. Quota tributària

  • 5,80 €/menú dia (per compra d’1 i 19 tiquets)

  • 5,60 €/menú dia (per compra de 20 o més tiquets)

  • 5,10 €/menú dia pels mestres



- S'aprova, per unanimitat, la modificació de l’Ordenança fiscal núm. 21 reguladora de la taxa per a la prestació del servei de la llar d’infants municipal, en els termes que figura a l’expedient que és el següent:

  • 6,35 €/menú dia per alumne

  • 2,15 €/menú dia per alumne lactant



- S'aprova, per unanimitat, el Pla Parcial sector G “Sant Jaume Residencial sud” a instància dels promotors Fincas Montmar, SL, Projectes d’Estructura i Topografia Barcelona, SL, i 9 Mar Immobles i Gestió, SL., i es sol·licita la tramitació simultània de l’aprovació definitiva d’aquest Pla Parcial, amb l’aprovació definitiva del Projecte de Text Refós de les Normes Subsidiàries de Planejament que afecten al sistema viari, clau 2 i 3 i a la delimitació dels sectors, ja que ambdós expedients es vinculen per una modificació puntual que afecta al Pla parcial sector G.



- S'aprova, per unanimitat, la documentació que consta a l’expedient del pla parcial urbanístic del sector A “Torregassa Nord”, rectificat per l'interessat i i presentat en data 19/5/2010 com a pla parcial reformat del sector A Torregassa Nord, donat que el nou document compleix les determinacions de les vigents NNSS.



- S'aprova i dóna conformitat, per unanimitat, a l’informe emès per la intervenció sobre el compliment dels terminis segons la llei contra la morositat. Vista la informació del departament de comptabilitat en relació al registre de Factures, s’informa que la relació de factures i indicació de grau de compliment de terminis indicats a la llei 15/2010, relatius exclusivament a la data de pagament des de la data del registre de factures i seguint el format on line (IT) reclamat per la Direcció General de Política Financera de la Generalitat es la següent:



Exercici 2011



Trimestre Primer











Nombre

Import

%

Pagaments realitzats durant el trimestre dins del termini legal

57

488.160

65,36%

Resta de pagaments



34

258.709

34,64%

Pagaments totals durant el trimestre

91

746.869

100,00%

Obligacions pendents en les quals s'estigui incomplint el termini legal a la data de tancament del trimestre natural

290

797.479





Exercici 2011



Trimestre segon











Nombre

Import

%

Pagaments realitzats durant el trimestre dins del termini legal

58

156.109

20,43%

Resta de pagaments



174

607.882

79,57%

Pagaments totals durant el trimestre

232

763.990

100,00%

Obligacions pendents en les quals s'estigui incomplint el termini legal a la data de tancament del trimestre natural

445

903.464





- S'acorda, per unanimitat, verificar el text refós de les modificacions puntuals de normes subsidiàries de planejament que afecten a la xarxa viària, a les claus 2 i 3 i a la delimitació de sectors, redactat pel serveis tècnics que conté les prescripcions determinades per la Comissió Territorial d'Urbanisme de Catalunya en sessió de 25 de novembre de 2010, i que té per objecte:

  1. Mantenir única i exclusivament la modificació puntual de Normes Subsidiàries que contempla la prolongació del vial que enllaça el Pla parcial sector G amb el carrer Agricultura, que és l’única que va obtenir el vist-i-plau de la CTUT en l’acord de data 30/10/2008, renunciant expressament a la resta de modificacions tramitades anteriorment, i que són les següents:

  2. En l’actual delimitació de la Unitat d’Actuació núm. 9 “Sant Jaume Oest”, resta dins de la unitat d’actuació una petita part de terreny (127,04m2) amb façana al carrer de Sant Jaume, qualificat amb la clau 3 (zona d’ordenació en illes tancades) que resultarà inedificable si no s’incorpora a la veïna clau 2 (zona d’ordenació antiga i tradicional). Raó per la qual es proposa qualificar tot el front del carrer de Sant Jaume, entre el carrer Indústria i el nou vial de la unitat d’actuació núm. 9, amb la clau 2, i excloure de la Unitat d’Actuació núm. 9 l’esmentada superfície.

  3. També, s’incorporen les precisions que resulten de la tramitació de l’expedient d’Estudi de Detall de les Unitats d’Actuació 7.A, 7.B i 7C “Sant Jaume Nord-Oest” (Significar que les prescripcions de l’informe de la Direcció General de Carreteres, rebut posteriorment en data 27/10/2008, que afecta a aquesta modificació núm. 3, no és d’aplicació davant la renúncia expressa indicada en l’apartat a) del punt 2 de la proposta.)

  4. També, s’incorporen les precisions que resulten de la tramitació de l’expedient del Pla Parcial Urbanístic del Sector A “Torregassa Nord”, que té relació bàsicament amb les alineacions de vialitat i delimitació d’àmbit.

Així mateix s'acorda suprimir del document del present text refós, les modificacions innecessàries i/o que han estat objecte de renúncia, donant compliment a les prescripcions establertes en l’acord de la Comissió Territorial d’Urbanisme de Tarragona, de 25 de novembre de 2010, excepte les prescripcions de la Direcció General de Carreteres, pels motius indicats en el punt anterior.



- S'aprova inicialment, amb 5 vots a favor (CiU) i 4 en contra (ERC i PSC), el Pressupost General de l'Ajuntament de Sant Jaume dels Domenys, per a l'exercici econòmic 2011, juntament amb les seves Bases d'execució i el resum. Així mateix s'aprova la plantilla i la relació de llocs de treball del personal funcionari i laboral de la Corporació. Veure ANNEX 1.

Potser t'agradaria compartir...