Formació per a persones emprenedores, empresaris/es i autònoms
L’Eina Espai Empresarial inicia el cicle "Fem empresa" amb els nous cursos de formació per a persones emprenedores, empresaris/es i autònoms. Aquest any es tornen a oferir cursos en modalitat presencial matí i tarda, i telemàtica, amb l'objectiu de facilitar la conciliació laboral.
L'objectiu d'aquests cursos és dotar d’eines i coneixements a les persones assistents per tal de millorar la gestió dels seus projectes. En aquesta edició, centrant els esforços en coneixements de màrqueting i xarxes socials, però mantenint també opcions enfocades en la gestió fiscal.
Per a més informació, podeu trucar al telèfon 682785545 - 900338833 o bé enviar un correu electrònic a informacio@leina.org
ACCEDIR AL FORMULARI D’INSCRIPCIÓ
Màrqueting mix
Data: 11 i 12 d'Abril
Horari: 9h – 13h
Durada: 8 hores
Modalitat: Telemàtic
S'exploraran els quatre pilars clau - producte, preu, promoció i canals - amb un enfocament especial en com aplicar-los de manera efectiva en un entorn telemàtic. A través de casos pràctics, estudis de casos i eines virtuals, aprendràs com optimitzar la teva estratègia de màrqueting per aconseguir resultats excepcionals en el món digital.
Incorpora la màgia de la Intel·ligència Artificial
Data: 17 i 19 d'Abril
Horari: 9h – 13h
Durada: 8 hores
Modalitat: Telemàtic
Aquest curs dinàmic ofereix una oportunitat emocionant d'iniciar-te en el món de la Intel·ligència Artificial (IA) amb un enfocament pràctic i orientat a l'optimització del teu projecte. Explorant la tecnología Chat GPT, aquesta sessió t'ajudarà a comprendre com integrar i aprofitar l'IA per millorar l'eficiència, la creativitat i l'impacte del teu projecte.
Crea Impacte amb les Xarxes Socials (1/3)
Data: 22 i 24 d'Abril
Horari: 9h – 13h
Durada: 8 hores
Modalitat: Presencial (Edifici de L’Eina El Vendrell)
Aquest curs és una guia per a empresaris/es, professionals del màrqueting i tots aquells que busquin aprofitar al màxim el potencial de les xarxes socials per promocionar el seu negoci. En aquesta primera part, ens centrarem en estratègies i tècniques fonamentals per a la creació d'un impacte significatiu a través de les plataformes socials. Des del disseny de continguts a l'ús de publicitat digital, aquest curs t'ajudarà a dominar les eines i les tàctiques que et permeten destacar en el soroll digital actual.
Pricing: Estratègia de preus
Data: 23 i 26 d'Abril
Horari: 9h – 13h
Durada: 8 hores
Modalitat: Telemàtic
Aquest curs estratègic està destinat a empresaris, gestors de producte i professionals del màrqueting que busquen comprendre en profunditat el procés de fixació de preus. Des de l'anàlisi de la demanda fins a la comprensió de la psicologia del consumidor, aquest curs t'orientarà per desenvolupar estratègies de preus intel·ligents i efectives que impulsen el rendiment del teu negoci.